sestdiena, 2011. gada 6. augusts

Īpašie rīti. / *Special mornings.

Backstage photo shoot for SANTA mag.
 Labrīt! Mēs šorīt aizgulējāmies un sanāca neliela skriešana. Man ir paveicies, ka Andrejs pēdējā laikā sācis gulēt ilgāk, bet līdz ar to dabiskais modinātājpulkstenis vairs nedarbojas. Jāsāk atkal izmantot mobilā telefona priekšrocības. Īstenībā, esmu nolēmusi tikt pie īsta modinātāja - tāda ar ciparnīcu un nospiežamām pogām. Vēl es no rītiem vienmēr dzeru kafiju - 1 tējkaroti kafijas, pustējkaroti cukura un kārtīgu devu piena. Un ko dzerat jūs? Zinu, ka daudzi uzsāk dienu bez brokastīm, bet tikai ne es! Dažkārt (varbūt 4 reizes gadā) mēdzu piecelties agrāk un braucu uz Vecrīgu pēc svaigi ceptiem kruasāniem. Tad gan ir svētku brokastis! Man šodien, starpcitu, ir svētku diena (bez kruasāniem) - izlaidums! Pirmais pēc skolas beigšanas. Saņemšu beidzot to šuvējas diplomu un rīt pielikšu pie sienas! Lai laba nedēļas nogale!
p.s. Tirgū jau nopērkamas asteres.

*Good morning! We overslept this morning and had a little run. I'm lucky that lately Andrey has started to sleep longer, but because of that the natural alarm clock doesn't work any more. Have to start using mobile phone advantages again. Actually, I have decided to get a real alarm clock - with a dial and push buttons. In the mornings I usually drink coffee - 1 teaspoon of coffee, half spoon of sugar and a lot of milk. And what do you drink in the mornings? I know there are people, who avoid breakfast, but not me! Sometimes (maybe 4 times a year) I wake up earlier and drive to the Old city to get croissants. Then we have a special breakfast. Today, by the way I have a special day (with no croissants) - graduation! First after graduating school. I will finally get the diploma of a tailor and tomorrow hang it on the wall!
p.s. There are already asters in the market.


Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- leopards. / *leopard.

-saldējumu bode. / *ice cream shop.

- ļoti "vēsa" grāmata. / *very cool book.

- ko darīt ar nevajadzīgiem CD. / *what to do with CD's you don't need any more.

- man tiešām nepatīk mājas augi, jo es par tiem neprotu rūpēties. Bet šie izskatās labi. Kāds tos noteikti ļoti mīl. / *I really don't like house plants, because I don't know how to treat them. But these look good. Probably somebody really loves them.

- uzsien šlipsi! / *tie a tie.

- vista vai ola? un citi neatbildēti mākslas darbi. / *hen or egg? and other unanswered art works.

- atklāj Pola Smita noslēpumu. / *discover Paul Smith's secret.

- propoganda. / *propoganda.

4 komentāri:

  1. Sveiciens ar diploma iegūšanu! Es savukārt esmu no tiem cilvēkiem, kas no rīta nevar ieēst (izņēmums bija grūtniecība, kad no rīta cēlos ar domu par ēdienu), iedzeru kafiju vai uzēdu auzu pārslu tumi, kad esmu aizkļuvusi līdz darbam un kādas 2 stundas pastrādājusi. brīvdienās gan mēdzu kādu stundu pēc celšanās ēst un dzert. vislabprātāk kādu putru

    AtbildētDzēst
  2. Apsveicu ar diplomu:)
    Es brokastoju piespiedu kārtā, jo nav apetītes, bet kafija ir OBLIGĀTA- 2 karotes, 3 karotes cukura, un ar pienu:D
    Iveta no wonderosa.

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu ar diplomu? Kur mācījies, ja nav noslēpums? Vaicāju tādēļ, ka ar ļoti interesējos par šūšanas kursiem, bet vēl nevaru izšķirties, starp vairākiem iespējamiem variantiem.

    AtbildētDzēst
  4. Vislabākās gratulācijas ar jauno diplomu!
    Pievienojos ziņkāres dzītājiem - no kurienes nāk šīs viedās šūšanas zināšanas?
    kidKoala XX

    AtbildētDzēst