piektdiena, 2011. gada 22. jūlijs

Vāka meitene. / *Cover girl.

LASĪT. / *READ.
Tikko kioskos parādījusies jaunā SANTA un augusta vāka meitene ir neviens cits kā es. Tā ir mana pirmā lielā intervija glancētajam žurnālam un varu teikt, ka esmu priecīga par iznākumu. Jauna pieredze, jauni draugi, vakardien saņemts kolosāls e-pasts, un tas viss pateicoties SANTAI. Paldies!

*New magazine SANTA is just out in kiosks and the cover girl is no one else but me. It is my first interview for a glossy magazine and I can say that I am very happy for the result. New experience, new friends and a wonderful e-mail I received yesterday - and all this thanks to SANTA. Thank you!




14 comments:

  1. ooou jē! skrienu uz kiosku! ļoti glīti ļoti ļoti

    AtbildētDzēst
  2. beidzot. es tieši nesen iedomājos, ka labprāt redzētu kādu interviju ar tevi :)

    AtbildētDzēst
  3. Vakardien ar nopirku un izlasīju pašu pirmo.
    Likās mīļa un tā noteikti arī ir.

    kni

    AtbildētDzēst
  4. Izskaties smukumsmuka!

    Jātiek līdz kioskam...

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti forša un iedvesmojoša intervija, tikai krietni par īsu - kā sāku lasīt, tā uzreiz arī beidzās. Paldies, ka padalījies ar sevi.
    P.S. Bildes, jo īpaši vāka foto ir debešķīgas!

    AtbildētDzēst
  6. izlasīju vakar! skaists vāks un nu ļooooti jaukas bildes iekšā!sirsnīga un inteliģenta intervija, līdzīgi kā Zaigas Gailes intervija uzrunāja dziļi un personiski.
    pirms vairākām nedēļām kādu vakaru Jūs ar Māri un abiem bērniem redzēju pastaigājamies manā pastaigu maršrutā, gribējās pieiet klāt un pateikt - čau! bet kkā nokautrējos, un vnk stulbi nolūrēju :D
    lasot blogu šķiet, ka esam pazīstamas jau ilgu laiku. paldies un lai veicas arī turpmāk:)
    lasīšu un meklēšu šeit tās četrkantīgās zivis - man ārkārtīgi patīk!

    AtbildētDzēst
  7. Brokastoju sava lauku maaja ar skatu uz pus Latviju un priecajos par jusu labajiem vardiem. Paldies no sirds! Aagenskalna meitene - nakamreiz nepaej garam...es gaidisu! P.s.pirmo reizi lietoju dzivesdrauga Iphone rakstisanai - cik leni, izbaudu katru uzrakstito vardu!

    AtbildētDzēst
  8. Es arī uzrakstīju garumgaru komentāru, tiklīdz saņēmu jauno "Santu", par to, cik satriecoši skaista Tu esi, cik sirsnīga izdevusies intervija un kā man patika visas tās kleitiņas Tev mugurā, bet apjuku, jo nezināju, vai drīkstu uzrunāt uz "Tu", un komentārs tā arī palika neierakstīts. Bet bija brīnišķīgi!

    AtbildētDzēst
  9. Intervijas ir mans mīļākais lasāmais žanrs. un Tava bija ļoti interesanta, jo atļāvies pastāstīt ko vairāk par sevi. Un ļoti patika Tevis teiktais par attiecībām un partnera novērtēšanu. Iedvesmojoši starp visādām skriešanām, kad pārāk maz laika sanācis veltīt atpūtai divatā. Lai tikpat daudz iedvesmas un kauliņi sakrīt tā, kā vajag

    AtbildētDzēst
  10. Ļoti iedvesmojoša un gaiša intervija! paldies ;)

    AtbildētDzēst
  11. Labdien!
    Augusta pēdējā dienā nejauši manās rokās nonāca žurnāls Santa. Nebiju to pāršķirstījusi jau kādu gadu. Sajūta bija, kad esmu satikusi sen aizmirstu mīļu draudzeni. Bija laiks tikai tik daudz, lai paspētu izlasīt interviju ar Jums. Būšu atklāta-iepriekš nezināju, kas esat, ar ko nodarbojaties un kam esat :)) Intervija mani tik ļoti uzrunāja, ka vēlējos to pārlasīt vai turpināt... Tagad pie katras iespējas paviesojos kids gazettē, pārlasu katru rakstiņu no tā pirmsākumiem. Jūtos šeit ļoti komfortabli un mierīgi ar superīgu radošo auru! Liels paldies par Jūsu darbu! -Līga-

    AtbildētDzēst
  12. Cik sirsnīgi vārdi, Līga!

    Paldies Jums par tiem. Uz tikšanos kaut kur Rīgas ielās.

    s.

    AtbildētDzēst