piektdiena, 2011. gada 8. jūlijs

Playtime Paris 1. daļa. Tendences. / *Playtime Paris part 1. Trends.


Pagājušo nedēļas nogali pavadīju Playtime Paris 2011, kas norisinās divas reizes gadā (janvārī un jūlijā) un pulcē bērnu  modes zīmolu pārstāvjus, uzpircējus, žurnālistus. Uz šāda veida izstādi devos pirmo reizi un biju patīkami pārsteigta par labo organizāciju, stilu, atmosfēru un rūpēm par ģimenēm, kas šurp atceļojušas ar bērniem. Playtime stendos tika prezentētas 2012. gada pavasara/vasaras kolekcijas. Lai gan lielākā daļa izstādē pārstāvēto zīmolu ir ļoti gaumīgi, iespējams izvērtēt, kas nākamgad būs modē un kā pakāpeniski par bērnu modes galvaspilsētu kļūst Kopenhāgena.

*Last weekend I spent visiting Playtime Paris 2011, which takes place twice a year (January and July) and gathers children's fashion brand representatives, buyers, journalists. This was my first time in  this type of exhibition so I was full of expectations , and was pleasantly surprised by the level of organization, style, atmosphere and care for families who arrived here with the kids. At the Playtime stalls spring/summer collections 2012 were presented. Although most of the brands featuring in the exhibition are very tasteful, it is possible to say what will be trendy next year, and that gradually Copenhagen is becoming the capital of children fashion
.
3 dienu laikā guvu 6 atziņas: / *In 3 days I got 6 lessons:


1. No aristokrātiskā un luksus stila uz ikdienas apģērbiem.

Lai gan Playtime netrūka kvalitatīvo un ekskluzīvo apģērbu zīmolu, īpašu uzmanību izpelnījās stendi, kur galvenais akcents ir casual jeb ikdienas stils. Tas ir ērts, ar pieklusinātu krāsu gammu, taču izcili piegriezts. Tātad, dizains + praktiskums!

*1. From aristocratic and luxury style to casual wear.

 Although quality and exclusive brands were represented in  Playtime, mostly the whole attention deserved stands, where the main focus is on street or casual style. It is comfortable, with muted colors, but with brilliant cut. So design + practicality!



Spāņu Bobo Choses. / *Spanish Bobo Choses.



Kayatine Francija. / *Kayatine France.




Tā kā divos stendos, kas iekļaujami šajā sadaļā fotogrāfēt nebija atļauts - iesaku ielūkoties viņu mājas lapās -  zviedru Mini Rodini un franču April Showers by Polder.

*As it was not allowed to take pictures in two of stands included in these section, I advise you to see their web - Swedish Mini Rodini and French April Showers by Polder.


2. Popkultūras un masu produktu vietā nāk roku darbs un rotaļīgs apģērbs.

Bērnu modes tirgū parādās arvien vairāk jaunu censoņu, kas īpašu uzmanību pievērš augstai apģērba kvalitātei un "fair trade" (rūpējas par sociālajiem apstākļiem un ir dabai draudzīgi) principiem. Vairāki modes zīmoli savās kolekcijās iekļauj mākslas darbus, kas izpaužas kā apdrukas vai izšuvumi.

*2. Hand made things instead of pop culture and mass production.

In Children fashion market seems to appear more and more young people, who pay particular attention to high quality apparel and "fair trade" (caring for the social conditions and are environmentally friendly) principles. A number of fashion brands in their collections include works of art in the forms of printing or embroidery.


Franču L'esprit de luna. / *French L'esprit de luna.
Franču Adri. / *French Adri.
Dāņu Soft Gallery. Uzņēmums, kas piesaista māksliniekus. / *Danish Soft Gallery. Company that works with artists.



3. Produktu un apdrukas tēma - franču valoda, ūsas un Parīze.

Londona, Ņujorka, Rīga - pilsētas vienmēr kalpo par iedvesmas avotu. Šogad tā ir Parīze. Lai gan visticamāk - ne tikai šogad.

*3. The theme of clothing and prints - French language, mustache and Paris.

London, New York, Riga - cities always inspire. This year it is Paris. But, to be true - not only this year.

Dāņu Bang Bang Copenhagen. / *Danish Bang Bang Copenhagen.

Kayatine.

Amerikāņu Atsuyo et akiko. / *American Atsuyo et akiko.


4. Veiksmīgākie un populārākie stendi - Dānija.

Mani novērojumi liecina, ka visvairāk uzpircēji grozījās tieši ap dāņu bērnu modes stendiem. To bija aptuveni desmit (Soft Gallery, New generals, Serendipity organics, Urban elk, Katvig, Fabulous goose, Bang Bang Copenhagen) un visi gaumīgi iekārtoti. Nevaru pat īsti pateikt, kas ir vienojošais elements dāņu stilam, bet iespējams tā ir vienkārši laba gaume un noteikti - pelēka krāsa!

*4. Most successful stands - Denmark.

My observations show, that most of the buyers gathered round stands from Denmark. They were around ten (Soft Gallery, New generals, Serendipity organics, Urban elk, Katvig, Fabulous goose, Bang Bang Copenhagen) and all decorated with style. I can't really tell you what make the Danish brands stand out, but probably it is simply good taste and for sure - gray color!

Bang Bang Copenhagen.





Fabulous Goose . / * Fabulous Goose.


Fabulous Goose spāņu Vogue. / *Fabulous Goose in Spanish Vogue.


5. Ar dizainu, labu gaumi, kvalitāti, Eiropu iekaro Āzijas valstis.

Ja agrāk šķita, ka Āzijas valstis vairāk izceļas ar pakaļdarinājumiem, tad Playtime mani pārliecināja, ka Ķīna, Japāna, Honkonga u.c. ir spējīgas iekarot Eiropas tirgu. Šajā izstādē vairākas spilgtas debijas!

*5. Asia conquers Europe with design, good taste, quality.

If before it looked to me that Asia is more popular for copies, then Playtime convinced me that China, Japan, Hong Kong etc. are able to stand in the European market. Several vivid debut in this exhibition!

Honkongas A for apple. / *Hong Kong A for apple.

A for apple dizainere Denise Ho. / *Designer of A for apple Denise Ho.





Japāņu Franky Grow. / *Japanese Franky Grow.





6. Joprojām aktuāli - vintage.

Tāpat kā Latvijā, arī citviet pasaulē retro un vintage stils meklē ceļu pie patērētājiem.

*6. Still live - vintage.

As in Latvia, the same in other parts of the world, retro and vintage style are seeking for ways to modern consumers.

Quenotte dizaineres Marie - Laure un Agathe. / *Designers of Quenotte Marie - Laure and Agathe.


1. daļas beigas. Turpinājums sekos. / *End of part 1. Soon continuing.

6 komentāri:

  1. Thanks for this round up - I decided to go to the UK so sadly missed out on Playtime, maybe we will meet there in January?

    AtbildētDzēst
  2. oh... we could have met... did not know you were there!

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par pirmo ieskatu! Varu iedomāties, kādā priekā lidoji visās savās Parīzes dienās!

    AtbildētDzēst
  4. Wow! Super! Šo reportāžu ļoti gaidīju, jo labprāt pati dotos gan uz Bubble, gan uz Playtime, gan uz Pitti, tomēr .. žēl naudas laikam braucienam uz pilsētām, kas nav mans optimālais travel destination. Man liekas, ka šis ir arī vēsturisks brīdis - pirmā manis pamanītā reportāža no ārvalstu bērnu dizaina un stila izstādes.

    AtbildētDzēst
  5. Varam reiz aizbraukt uz Kopenhāgenas izstādi, ja vien ir pa ceļam :)?

    AtbildētDzēst
  6. My brother suggested I may like this website.

    He was once totally right. This submit truly made my
    day. You cann't consider just how a lot time I had spent for this information! Thank you!
    Have a look at my website : football news west ham

    AtbildētDzēst