otrdiena, 2011. gada 12. jūlijs

Mans Mazais jūlijā. / *Mans Mazais in July.

Nesen iznācis žurnāls Mans Mazais, kur atrodams manis veidots raksts par mammas - meitas drēbju skapi. Šoreiz viesojos pie Latvijas modes palātas priekšsēdētājas un veikala Taste Latvia īpašnieces Ditas Danosas un viņas meitiņas Annas. Tas ir pirmais projekts sadarbībā ar MM, taču man liels prieks, ka sadarbība turpinās un šodien strādāšu jau pie nākamā materiāla.

*Recently a July issue of magazine Mans Mazais has been published and you can find my article there, which is about mother - daughter wardrobe. This time I visited the chairwoman of Latvian fashion chamber and owner of shop Taste Latvia Dita Danosa and her daughter Anna. This is my first project with MM, but I am happy as we have prolonged our cooperation and today I will be working on the new material.


Apskatiet jūlija numuru! / *Check out the July issue!


7 komentāri:

  1. O! Interesanta rakstu sērija jums būs!

    AtbildētDzēst
  2. Pilnīgi bezjēdzīgs raksts... Kāds ir tā mērķis, ja drīkst vaicāt?

    AtbildētDzēst
  3. Thank you so much! Paldies!

    Mārķis - izklaidējošs! Bet, starpcitu, žurnālā ir daudzi bērna audzināšanā noderīgi raksti. Iesaku!

    AtbildētDzēst
  4. Man tieši pēdējā laikā MM liekas pilnīgi nelasāms... Un tagad vēl sāk rakņāties pa Latvijas "krējuma" bērnu skapjiem, tipa kur un par cik pērku bērnam drēbes. Tas vairāk piedienētos PDz nevis žurnālam par bērnu audzināšanu, veselību, psiholoģiju utt.

    AtbildētDzēst
  5. It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to this superb blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will share this site with my Facebook group.
    Talk soon!

    Also visit my web site: click here

    AtbildētDzēst