trešdiena, 2011. gada 27. jūlijs

Mammu diena. Stils. / Mom's day. Style.

Vogue.

Manas dārgās lasītājas, šoreiz vēršos pie Jums pēc padoma... Žurnālam Mans Mazais plānoju veidot rakstu par to kā mainās sievietes/ jaunās māmiņas stils pēc bērna piedzimšanas. Jautājums ir - kā neaizmirst, ka esam pašas skaistākās, rūpēties par sevi un justies labi arī tad kad uz vienas rokas zīdainis, bet otrā - soma ar pamperiem un pudelītēm?

*My dear readers, this time I am asking for advice... I'm planning to write an article for magazine Mans Mazais about how women/new mom's style has changed after having a baby. The question is - how not to forget that we are the most beautiful ones, take care of ourselves even then when in one hand carrying a baby, but in the other hand  - a bag full of diapers and bottles?

1. Augstpapēžu apavu vietā sāk rindoties balerīnas, mokasīni utt.
Jau kopš pirmā bērna piedzimšanas sapratu, ka vienkāršāk ar bērnu pārvietoties ja kājās ir ērti apavi, tādēļ manas skaistās papēžu kurpes glīti sakārtotas kastītēs pacietīgi gaida kādu draudzeņu vakaru ar pasēdēšanu ārpus mājas. Iecienītākie apavi šovasar - Zofa, Tods un Minelli.

2. Mini vs. šorti.
Īso svārku vietā labprāt izvēlos džinsu šortiņus, jo tie neierobežo kustību un ļauj aktīvi rotaļāties ar mazajiem nedomājot par to, ka dibens spraucas ārā. Pēdējais pirkums - Pull & Bear.

3. Garie svārki.
Jāatzīst, ka bija periods, kad pēc dēliņa piedzimšanas vēlējos paslēpties apjomīgākos apģērbos, taču arī pēc ķermeņa formas atgūšanas atskārtu, ka garie svārki un kleitas ir modē, kā arī izskatās ļoti sievišķīgi. Iecienītākie garie svārki nopērkami Zara vai viegli uzšujami.

4. Maxi somas.
Man vienmēr patikušas lielas somas, jo tajās var ielikt visu, kas ikdienā nepieciešams - sākot no kosmētikas, maiņas apaviem, un beidzot ar pamperiem, bērnu ēdieniem un rotaļlietām. Šovasar gan esmu izvēlējusies pīto grozu, kur nav kabatu nodalījumi, tādēļ somā mūžigs bardaks, bet esmu novērojusi, ka bebīšu somas pēdējā laikā kļuvušas ne vien funkcionālas, bet arī izskatīgas.

5. Lūpu krāsa un skropstu tuša.
Nav jau tā ka būtu kāds dekoratīvās kosmētikas fanāts, bet pēc negulētas nakts, kad bērni atļāvušies trokšņot, labprāt uzkrāsoju skropstas un uzlieku lūpu spīdumu. Francijā jaunās mammas iecienījušas sarkanu lūpu pomādi - viņām piestāv. Pamēģiniet arī jūs!

6. Slingi un ķengursomas.
Vienmēr esmu bernus nēsājusi tikai uz rokām, neizvēloties kādas palīgierīces, taču, manuprāt, slings būtu parocīgs risinājums. Drīzumā no Japānas atceļos kāds jaunums (Lucky Baby siets, kas paredzēts bērnu pārnēsāšanai). Vienu izlozēšu šeit, Kids Gazette, un tad dalīsimies ar iespaidiem. Uzrunā, ka "siets" pieejams dažādos toņos un to var pieskaņot ikdienas apģērbam.

Vai Jums būtu vēl kādi padomi, varbūt joprojām staigājat augstpapēžu kurpēs un jūtaties ērti? Ļoti priecāšos dzirdēt kā klājas jums, iespējams zinat kur nopērkama skaista apakšveļa jaunajām māmiņām, vai funkcionāls bebīšsomas, kādi dekoratīvās kosmētikas triki, kas ļauj jums mirdzēta arī tad kad pārņēmis nogurums? Frizūras - varam runāt arī par tām, jo katra, kam ir bērni zin, ka pie spoguļa pavadāmais laiks ir sarucis līdz minimumam. Gaidīšu Jūsu domas!

Vogue.

 ENGLISH VERSION. 

1. High heeled shoes are replaced with balerinas, mocasins etc.
Since having the first baby I understood, that it is more easier to move around, when wearing comfortable shoes, and that's why all my beautiful heels are put in nice boxes, waiting for a girls night out. Favorite shoes this summer - Zofa, Tods and Minelli.

2. Mini vs. shorts.
Instead of short skirt, I better chose jeans shorts, as they allow to be free in movements and play around with kids, never even thinking, if my bottom is in place. Last purchase - Pull & Bear.

3. Long skirt.
Must admit, that there was a period after my son was born, when I wanted to hide in clothes, but even after getting back my figure, I found out that long skirt and dresses are fashionable and very feminine. My favorite long skirt can be bought in Zara or easy to sew.

4. Maxi bags.
I have always been a fan of big bags, as I can put my whole life in them, starting from cosmetics, shoes to change, and ending with diapers, kids food and toys. This summer I have chosen beach basket, with no pockets, and this for there is always a mess, but I have observed, that lately baby bags are not only functional, but also look good.

5. Lipstick and Mascara.
It is not that I am a fanatic of make up, but after a sleepless night, when the kids have been extra loud, I do find pleasure in putting on a little bit mascara on the lashes and a gloss on the lip. French young mums have a liking to red lipstick, it suits them! Shall you try as well?

6. Slings and baby carriers.

I have always carried my children in my own arms without using any extra tech. I think though, that a sling could be quite a handy thing to have. A novelty item from japan already is in the post traveling to me (Lucky Baby net, that is meant for carrying babies around).  I shall give one away here on Kids Gazette and then we can share our views on it! The net is available in various colors, so you can match it to your everyday outfits.

Do You have any tips and tricks? Do you still walk in high heels and feel comfortable in them? I will be happy to hear about your daily escapades, maybe you know a good store with fab lingerie for new mums, or functional baby bags, make up tricks, that give you a glow even when you are dead on your feet? Hairstyles? We can talk about those as well, as all women who have kids now that the amount of time they can spend in front of a mirror has dramatically decreased. Share your thoughts!

p.s. Vogue interpretācija. / *Vogue interpretation.

29 komentāri:

  1. Ehh, man pēc grūtniecības vēljoprojām patīk apģērbi, kas viduklī nav apspīlēti - esmu iecienījusi shift dress tipa kleitiņas :) Un protams - balerīnas - ar papēžiem pāris reižu esmu izmocījusies līdz nelabumam, tpc tām tagad jādodas pelnītā atpūtā, kad Jēkabs vairs nebūs tik daudz jānēsā uz rokām :)

    AtbildētDzēst
  2. Es neesmu mamma, bet, cik esmu novērojusi - tieši par matiem. Pēc bērniņa piedzimšanas mammas nogriež garos matus, parasti līdz pleciem, tā lai vēl var saņemt astē, bet neatstāj garos. Aizbildinās ar to, ka mati pastiprināti sāka izkrist, bērns tajos ieķeras ar rokām, vieglāk ātri savākt, kad vajag kur iziet. Bieži vien mati tiek nokrāsoti pēc iespējas tuvāk dabīgajam matu tonim.
    Tas ir tas, ko esmu novērojusi.

    AtbildētDzēst
  3. mati - ātri un vienkārši skaistā copē, ar kādu skaistu matu sprādzi.
    nagi - izrādās, ka īsi nagi arī ir ļoti skaisti, galevnais kopti, nagu laka pat nav noteicošais.

    AtbildētDzēst
  4. Redz cik labi ieteikumi! Par nagiem nebiju iedomājusies - bet taisnība!

    AtbildētDzēst
  5. Santa, cik foršs ieraksts! Ļoti patika! Jā, pa lielam viss ir taisnība. Augstpapēdenes šobrīd ir tikai ļoti svinīgos pasākumos un arī tikai svinīgajā daļā :-). Es šovasar esmu pateikusi nē visām kleitām, kas zem krūtīm taisa kroku, 3 gadus tās bija bez maz vienīgais epģērba gabals, ko nēsāju. Auskari arī ir jūtīgs jautājums.

    AtbildētDzēst
  6. make up/mati - iisi nagi vienmeer bijushi skaisti... matus nogriezu uzreiz peec beerna piedzimshanas pati maajaas peec tam gaaju uz salonu pieliidzinaat un kraasot negribas... nezinu, kas tam par iemeslu... skropstu tusha gan svariiga
    rotas - kaadreiz neesaaju lielas un daudz rokasspraadzes vairs nee gruuti nest uz rokaam beernu ar taadaam... auskari ir ok, palikushi turpatja nu vieniigi lielaaks laika posms panjem to iisto mekleeshanai
    somas - ne lielas!!! lai ietilptu maks atslegas mitras salvetes un divi pamperi...gruuti ar lielaam somaam piebaaztaam ar visu vajadziigo nevajadziigo pa pilseetu apkaart iipashi ar beernu stiepjoties... beebju somas no no no man taas shkjiet tragiskas....
    apavi - jap zemi papeezhi, nepapeezhi, wedges....
    vienreiz nokritu ar beernu uz rokaam paldies nee...kgan atklaaju ka zemi papeezhi ar svaarkiem ir izcili kkaa mammu sexiigi he hee
    svaarki, shorti iisi - nu nekaa.... mamma ar pliku pakalju sorry nuu neizskataas gliiti... iipashi ja saak piedomaat nee tajaa veikalaa neieshu jo esmu taam lietaam par vecu jau....
    ir mainiijies gerbshanaas veids noteikti...jo kkaa citas prioritaates...bet katraa zinaa tas nenoziimee ka nedomaa par sevi..kkaa varbuut vienkaarshi pieaug nu taa...
    lielisks raxts

    AtbildētDzēst
  7. :) Es laikam esmu no tām, kura nekādas izmaiņas nav ieviesusi, man pat liekas, ka es sev veltu šobrīd vairāk laika, kā tad, kad strādāju un nebija bērnu. Man pat šķiet, ka es izskatos daudz labāk!
    1.Comforts, patiesībā tas man vienmēr ir bijis no svara, bet ērti varu justies gan zemos apavos, gan augstos, ja tie ir tiešām kvalitatīvi (man ir vienas super ērtas Diesel augstpapēžu kurpes, reti kuri zemie apavi ir tik mīksti un jauki).
    2. Mini svārki, laikam nekad nav bijuši manā garderobē, nu ne tik mini, kā var būt šorti.
    3. Garas kleitas, svaarkus nekad neesmu neesaajusi, es baidos no tāda apģērba, man liekas, ka esmu pārāk maza augumā un man tas nepiestāvēs....
    4. Man nekad nav bijusi bē'bišu soma, jo vienīgais ko vajadzēja, kāds pampers un cits apģērbs. ne knupji, ne pudelītes. tā kā lieliski iztiku ar savām tarbām:D
    5.Uij, nu krāsojusies esmu vienmēr:D nu tur man nekas nevar mainīties:D Bet es nelietoju lūpu krāsas, tikai spīdumus, vai mitru tonīti. spīdumiņi acīm, vieglas ēniņas! un noteikti skropstu tuša, acu zīmulsi. Es nezinu, man liekas ar mazu bērnu krāsoties ir vairāk laika, nekā pa galvu pa kaklu skrienot uz darbu:D
    6. man ir bijis sling, lodger soma, mei tai slings tikai 3. beernam. pamatā lietoju kad vēsāks laiks virs āra apģērba.
    Nu tā, izskatās ka man laikam nav bērnu:D, spoguļa laiks ir milzonīgi liels:D matus i fēnoju, i taisnoju, vai vienkārši lieku ruļļus...es tiešām esmu no tām, kas nesaprot, kā var būt "nav laika" esot ar bērnu mājās:D brīžiem liekas ka es uz citas planētas dzīvoju.
    Te Iveta no wonderosa.net
    aizmirsu paroli googlem:D

    AtbildētDzēst
  8. aaa papildus, manikīrs man vienmēr ir bijis īss....neko nemainīju:)
    Iveta

    AtbildētDzēst
  9. Manas garderobes ainiņas, pēc mazā piedzimšanas: :) tik ļoti viss uzskaitītais atbilst īstenībai. Pirmās iziešanas ar augtiem papēžiem, pēc bērniņa piedzimšanas, līdzinājās mazai viļņošanās sajūtai. Tik ļoti pierasts pie "skrienošajam" kurpēm. No matiem gan neatteicos, un prieks par to!Taisnība, to ieveidošana man prasa daudz laika, tāpēc pievērsos bizēm. Un auskari, tie tiešām palikuši novārtā, pavisam vienkārši - tiek aizmirsti!!! Somas jo lielākas, jo labākas!Un var jau būt ka nav pieklājīgi, bet es tieši pievērsos īsajiem šortiem un vasaras svārkiem, jo darba gaitās/darīšanās ejot, tas likās nepieņemami, bet staigājoties ar mazo ir forši!!!:) Un esmu par slingiem, jo arī tas ienāca manā dzīvē! Un padarīja to ļoti ērtāku, kamēr aprod ar jauno situāciju un ratu pasauli. Un dīvains fakts, nezinu vai tas saistīts ar apjukumu, jauno situāciju, vai vēl kaut ko, bet drīz pēc bērniņa piedzimšanas iegādājos daudzas lietas (auskarus, kleitas, kurpes), kuras tā arī nekad neesmu pielietojusi...:) tagad tikai brīnos, kāpēc man tas viss tik ļoti patika!!!

    AtbildētDzēst
  10. Par apaviem piekrītu. Pēc bērnu piedzimšanas es esmu ļoti iecienījusi Crocs apavus. Man ir gan solīdas balerīnkurpītes, gan "jēzenes", gan gumijnieki, gan ziemas zābaki. Tiešām ļoti ērti un praktiski apavi garām pastaigām gandrīz jebkuros laika apstākļos(ceru, ka neizklausās pēc slēptās reklāmas:)).
    Mana lielākā problēma bija tieši apakšveļa mazuļu barošanas laikā. Izskraidīju bezmaz vai visus Rīgas daudz maz pieklājīgos veļas veikalus un neko izņemot bezformīgus kokvilnas darinājumus neatradu. Vienīgi Mothercare vaikalā palaimējās uztrāpīties uz kādiem 2 smukiem komplektiņiem :(

    AtbildētDzēst
  11. Neatceros, kad pēdējo reizi ikdienā paņēmu mazu somiņu,tikai kaut kur izejot,jo vienmēr līdz kāds meitiņas apģērbs,citreiz pat viņas gumijas zābaki,lietusmētelītis utt.papēžu kurpes valkāju,bet ne tad,kad eju kopā ar meitiņu.Nenēsāju lielus auskarus,citus aksesuārus gan.Skropstu tuša ir mana ikdienas sastāvdaļa,lūpu krāsa gan ne.Man nepatīk gari,vēl jo vairāk mākslīgi nagi,šķiet ,ka tie izskatās briesmīgi ne tikai mammām.Taču,cik sevi atceros,man vienmēr bijuši lakoti kopti īsi nagi un tā tas ir arī tagad.Kad ejam laukā,velku šortus vai svārkus un zemus apavus,ne vienmēr maxi kleitas un svārki ir ērti,ja jāuzmana ļoooti kustīgs bērns.Kad meitiņa piedzima,iegādājos ķengursomu, bet vien 2 reizes uzliku,par slingiem sajūsmā neesmu.Mati man vienmēr bijuši brīvi izlaisti,taču mājās esot tos savācu astē.Viens ir skaidrs-mammām jābūt smukām un koptām.Pēc bērniņa piedzimšanas jāatceras,ka mamma nav sinonīms vārdam (veca) tante:)

    AtbildētDzēst
  12. Pec berna piedzimsanas man mainijusies sajuta par materialu: kadreiz vareju vilkt neertus materialus, galvenais, lai labi izskatas. Sobrid es izverteju kvalitati un "pie miesas" velos draudzigus audumus.
    Ideals veids, ka turpinat justies pilv=nvertigai un sabiedriski aktivai ir slings - tas ir lielisks un vel lieliskaka sajuta, ka mazulis aizmieg un ir tik tuvu sirdspukstiem. Tapat to izmantoju majaas - vareju pagatavot pusdienas un veikt citas aktivitates, kur nepieciesamas divas rokas.
    Ir dienas, kad uzvelku augstpapezu kurpes, bet katru reizi nozeloju, ka lidzi nav zemie apavi.
    Bet pa lielam ipasi nekas nav mainijies, tikai sajuta, ka gribas erti, komfortabli un patikami gerbties un izskatiities.

    AtbildētDzēst
  13. Ar baudu un pat smaidu lasu mūsu saraksti... katra dzīvojam savā pasaulē, bet īstenībā esam tik līdzīgas. Un jā, matus vairs nekrāsoju, bet nevis tāpēc, ka nav laika pie friziera aiziet, bet gan tāpēc, ka savādāk garāki par plecu līniju neizauga. Tagad jau līdz lāpstiņām! ;) Pēc jūsu ierakstiem secinu, ka slings - tā ir lieta! Un Krokši, lai priecājas par reklāmu! Pati nenēsāju, bet draugs un meita gan.

    Izskatās, ka šīs sociālas tēmas ir aktuālas un labs veids kā mums komunicēt! Drīz blogam gada jubileja - varbūt ar jums mammām jātiekas kādā spēļu laukumā?!

    AtbildētDzēst
  14. es gadiem sen nekrāsoju matus un mani apr to pārliecināja FRIZIERIS, jo ja ir laba matu krāsa (par kādu frizieris uzskata manu:D!) nevajag, būsim skaistiem, kupliem matiem arī savos 50. gados:D
    es par tikšnos:D!!!!!!!esmu sociāla būtne!
    Iveta
    (vēl jo projām netieku pie svaas google paroles:D)

    AtbildētDzēst
  15. Ai, ck ļoti visam piekrītu, tikai par matiem- man ir tieši otrādi. Man bērniņi dzima viens aiz otra, ar 1,5 gadu starpību. Un tieši šajā laikā ataudzēju savu gadiem nēsāto zēngalviņu.... Tagad mati jau būs līdz krūštura aizdarei... ļoti priecājos par to, jo varu ērti saspraust, nekas nekur nespurojas, bet ja vajag, palaižu vaļā un jau ir gandrīz vakara frizūra... :D

    AtbildētDzēst
  16. Un jā, par slingu! Nav nekā labāka izdomāta pasaulē. Cik viegli, kad rokas brīvas un vari lielākam bērnam muti noslaucīt, vai somu pirms ārā iešanas sakrāmēt izmantojot abas rokas. Jau trijām draudzenēm esmu pa slingam uzdāvinājusi, un dāvināšu vēl, jo tā ir tāda brīvības sajūta. Un cik viegli viņā nest par trīsgadīgu bērnu!

    AtbildētDzēst
  17. un ak jaaa ideja par dzimshanas dienu ir fantastiska..... tad septembrii ja?! :)

    AtbildētDzēst
  18. Kameer veel baroju beernu ar kruuti, galvas laushana gjerbjoties sanak meklejot drebes,kuraas var pabarot bebi arii arpus maajas - lai gluzji nav kleita paar galvu jaacelj. O, jaa mati.. . Arii esmu atklajusi dazjadus bizes pisanas veidus, jo paslaik kaa meita opaa, taa rokas matos un tik rauj, rauj! Rita

    AtbildētDzēst
  19. pēc bērna piedzimšanas sievietei ir vairāk iemeslu smaidīt - un smaids, skatoties uz savu bērnu, ir kas īpašs, kas izdaiļo jebkuru sievieti :) Smaidot un priecājoties par savu bērnu, arī pilnīgi sveši cilvēki nereti pievienojas un uzsmaida - tas ir brīnišķīgs iemesls justies labi :)))
    Sabiedriskās vietās ar bērnu var atļauties mazliet vairāk nekā "pieaugušais cilvēks" - varam vienkārši apsēsties uz kāpnēm, bradāt pa peļķēm, skaļi jūsmot par lietām un parādībām u.t.t. un apkārtējie neskatās kā uz "mazliet ar putniem", bet gan kā uz skaistu, dzīvespriecīgu mammu :D

    AtbildētDzēst
  20. Ja ejam kaut kur kopā, tad ņemu mugursomu, ir man tāda visnotaļ stilīga. Var gan kādu mantu/ drēbes/ mazākus iepirkumus ielikt, gan abas rokas brīvas ratu stumšanai/ ķeršanai/ nešanai. Daktere ieteica, plecu somas esot ārā ar mazāku bērnu tiešām tikai traucē.

    Ja eju krāsot matus, tad pie reizes pierakstos tai pat laikā pie manikīra.

    AtbildētDzēst
  21. Arī es pēc otrās meitiņas piedzimšanas saskāros ar problēmu, ka Latvijā ir grūti atrast skaistu barošanas veļu par pieņemamu cenu. Tā kā plānoju mazo barot vismaz līdz gada vecumam, tad tas man bija īpaši aktuāli, jo man likās absolūti nepieņemami staigāt omītes stila apakšveļā un tā, diemžēl, izskatās vairums mūsu vekalos nopērkamo barošanas krūšturu.
    Tad nu pēc izpētes atklāju šo saitu:
    http://www.nursingbra-shop.co.uk/search.asp?types=HotMilk
    Ceru, ka arī jums patiks un noderēs.Personīgi es pasūtīju HotMilk komplektus- varu teikt to, ka šī veļa ir patiešām ļoti ērta un pārdomāta un ,kas nav mazsvarīgi, šinī saitā nopērkama krieni (pat uz pusi) lētāk nekā Latvijā.

    AtbildētDzēst
  22. Jā, līdz ar mazuļu ienākšanu manā dzīvē, mainījusies arī mana garderobe... Uz randiņu ar vīru gribēju uzvilkt savas skaistās augstpapēžu kurpes, bet... šķita, ka esmu aizmirsusi, kā ar tādām jāstaigā.. balerīnkurpes un sandeles paspējušas darīt savu. Par apģērbu.. Līdz tam manā skapī glabājās ļoti daudz meitenīgu apģērbu - īsas, kuplas kleitiņas ar bantītēm, lentītēm, svārciņi uttt.. un lai gan tas viss man joprojām ļoti patīk, redzu, ka stāv neuzvilkts... laikam jūtos par vecu tādam apģērbam (lai gan man ir 28). Bet kleitas ir mana lielākā mīlestība un lai gan ar džinsiem un šortiem bērnu rotaļlaukumā būtu ērtāk, pavasarī es sev nosolījos, ka līdz septembrim es ne reizi nevilkšu kājās bikses. Lai vasaru svin kleitas! un solījums tiek turēts. Un dzīvespriekam lūpas un skropstas tiek uzkrāsotas vienmēr, kad dodos ārpus mājās. Es sev saku - vajag uzzīmēt seju :)
    Par skaistu apakšveļu (es domāju - tām māmiņām, kas savus mazuļus vēl baro pašas) diemžēl jāsaka, ka LV tādu grūti atrast. Labāk to iegādāt ārzemju i-veikalos (lasenza.co.uk; hotmilklingerie.com u.c) Bet vispār teikšu - visvairāk skaistas mūs tomēr padara bērni!! Esmu par to pārliecināta.

    AtbildētDzēst
  23. Paldies par padomiem skaistas apakšveļas izvēlē. Drīzumā parunāsim arī par krutsbarošanu un sajūtām, kas pavada mammas un bērniņu šajā periodā. Tad arī apzināšu apakšveļas veikalus un internetveikalus.

    Paldies Jums dārgās meitenes par viedokļiem!

    AtbildētDzēst
  24. Aaah cik šī man ir aktuāla tēma! Mainījies: matu garums, sākumā arī krāsa, tagad draugs rūpējas par krāsošanu, tāpēc varu atvēlēt gan laiku, gan naudu. Man vislielākā sāpe par mīļotajām rotām, atļaujos ļoti reti un tad ja eju bez mazā kaut kur. Kosmētika pats minimums, tuša un lūpu balzāms, atklājums EOS balzāms. Apģērbā, ne tik daudz mainījies kā drīzāk sarucis variantu, jo papēži tikai ejot uz teātri, tāpat arī parasti piedomāju par to kā izskatīšos, ja mazais ko sasiekalos, tāpēc neizvēlos vienkrāsainus un gludināmus apģērbus.Somas parasti līdzi divas, mana un pie ratiem liekamā. Un ja agrāk uz iziešanu patika gatavoties lēni un gari, tad tagad sevi un mazo varu saģērbt un sagatavot somas pustundā, man tas ir ātri.

    AtbildētDzēst
  25. Zemas kurpes noteikti – vasaras sākumā iegādājos ērtas un labas sandales, ar mērķi pārmērīgai lietošanai un līdz šim viss kalpo ideāli! Par tām somām runājot, tās lielās galīgi neder, ja sabāž visu un vēl bērns, uhhh, tā ir pārāk liela sevis mocīšana! Pēdējā laikā visu nepieciešamo – telefonu, naudu, tiesības – salieku žaketes kabatā, pamperu mantām ir sataisītas paciņas, viena ir ratu grozā, viena mašīnā, cita mājās nepieciešamības gadījumā, ja jāiziet, kur nav paciņa. Tagad aktīvi meklēju sev šādu veida somu http://www.etsy.com/shop/Kinies?section_id=6696348 tie ruffle var nebūt, bet doma man apmierinātu! Netraucēti var ieskriet veikalā un nav pa kabatām jāvandās un galvenais brīvas rokas!
    Par rotām – neesmu nekad bijusi aktīva rotaslietu nēsātāja, bet tomēr sevis priekam patīk. Bērns ir licis nedaudz šo to mainīt – piemēram brošu spraužu lejā, uz žaketes kabatas, pusē kur nenēsāju bērnu. Lakatus ap kaklu vairs nesienu, jo tas viss tiek norauts nost, bet matos iesienot pilda arī matu savākšanu prom no sejas un mazās rokām!
    Un, protams, neliels make-up, mati ir dabīgā krāsā, ķengursoma noderīga lieta, vairāk tomēr priekš tēva  bet vispār jāpiekrīt, ka pats bērns mūs padara skaistākas!

    AtbildētDzēst
  26. +/- 25 copy-paste versijas par to, ko negribētos redzēt žurnālā;), jo tā ir ikdiena, lietas, kas pašsaprotamas katrai sevi cienošai sievietei/jaunajai māmiņai.
    Stils-tas jau ir kaut kas individuāls, katras sievietes/jaunās vai ne tik jaunās māmiņas varēšana un galvenais gribēšana sevi realizēt kādā priekš viņas neordinārā veidā. Kādai tā ir uzdrīkstēšanās piespraust pie atloka rozā puķi, citai pucēt bērnu, veidot blogu, vēl kādai sākt automašīnā lietot drošības jostu... jo mainās attieksme pret dzīvi. Taču tās katrai ir pāris lietas, to nav daudz un uzreiz. Lai izdodas interesants raksts!

    AtbildētDzēst
  27. jā, praktiskais pirmajā vietā, bet...

    man tieši otrādi - gribas vairāk pucēties! gribas būt smukai sev un smukajam bērnam :D man laikam tas pusgads esot zīlonim iespiedās atmiņā, ka tieši pucējos ejot ārā ar bērnu- matus audzēju un augstpapēžus nēsāju, kleitas vilku :)

    man bērniņš tieši parādīja to manu slēpto sievišķīgo pusi :)

    AtbildētDzēst
  28. Man gan liekas, ka tas nav "mainīt stilu", bet vnk dzīves diktētas prasības - sadzīviskas ērtības vārdā veiktas izmaiņās. :)kā liecina mani novērojumi, parasti jau tas stils vairāk vai mazāk atgriežas pie iepriekšējā varianta, kad mazulis paaugas.
    Bet, par izmaiņām runājot:
    pievērsu uzmanību apģērba krāsai, materiālam un kopšanai, jo ātrāk sašmulējas, ņemoties ar mazo;
    izvēlējos maksimāli dabīgu materiālu apģērbus, pievēršot uzmanību, kādi tie ir pēc taustes, faktūras;
    gan kopjošo, gan dekoratīvo kosmētiku 90% tikai organic! tāpēc arī atteicos no matu krāsošanas;
    par veļas "mītu" runājot - es nevalkāju raibu vai ļoti mežģīņainu apakšveļu ikdienā, tāpēc nebija problēmu ar barošanas veļu. manuprāt, kvalitatīvu var atrast un žēlošanās par glītu barošanas krūšturu trūkumu ir pārspīlēta...
    Ar bērniem ejot ārā, galvenokārt viņi bija ratos un tad viņu mantas saliku ratu somā, ko ņēmu arī, piem., ar mašīnu braucot. Vienmēr bērnu lietas bija atsevišķā somā, nekad neliku juku jukām ar savām, tā ka manu somu izmēru tas nekādi neietekmēja. :)
    Tieši laikā, kad bērniem bija bēbīšu vecums, izvēlējos vienkāršu smukuma knifiņus, lai nebūtu jāvelta skaistumkopšanai ilgs laiks. Piemēram, dienišķās tušas vietā - skropstu ilgviļņi, un tml.
    Ne šalles, ne auskarus mani bērni nekad nav pluinījuši, ar to nebija problēmu. Šalles un lakati, gluži otrādi, ir šad tad glābuši, kad mazajam gadījusies kāda neveikla atrauga uz manam drēbēm vai kas tamlīdzīgs.

    AtbildētDzēst
  29. priecasos par satiksanos, ja tada iespeja radisies kopiga pasakuma :)

    AtbildētDzēst