sestdiena, 2011. gada 18. jūnijs

Sapņi piepildās. / *Dreams come true.



Tā ir lieliska sajūta, apzināties, ka jau 14 gados esi izvēlējies savu īsto nodarbošanos. Teikšu kā ir, kad biju maza vēlējos būt modes dizainere - zīmēju skices, šuvu, lasīju dažādu literatūru par attiecīgo tēmu, pārkopēju sen izdotas grāmatas, krāju izgriezumus no žurnāliem... Pēcāk man sacīja, ka tas nav īsts darbs, un es noticēju. Nevajadzēja! Tagad pašmērķis nav radīt apģērbu, taču maziem solīšiem atgriežos sākumpunktā. Vakar izcēlu no plaukta noputējušo materiālu kaudzi... Esmu uz pareizā ceļa! Mīļās manas lasītājas/lasītāji, ja Jums kāds saka, ka nevarat sasniegt izvirzīto mērķi vai piepildīt sen lolotu sapni - NETICIET!

*It is a great feeling to realize, that in 14 years you have chosen the right thing for your life. Tell you as it is, when I was little, wanted to become a fashion designer - was making sketches, read a lot of literature on this topic, copied old books, gathered materials from fashion magazines... After somebody told me, that it is not a real job, and I believed in it. Shouldn't have! Now my aim is not to create fashion, but I'm returning to starting point. Yesterday I took a dusty pile of materials from my shelf... I'm on the right road! My dear readers, if somebody tells you can't succeed and fulfill your dreams - DON'T BELIEVE!


Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- koka šļipse - why not?! / *wooden tie - why not?!

- interesants projekts. Piedalies arī Tu! / *interesting project. Join!

- mans jaunais tērps. / *my new outfit.

- slepenais kambaris un viltus paklājs. / *secret chamber and fake rug.

- mūsdienu zirgs. / *contemporary horse.

4 komentāri:

  1. pilnībā tev piekrīt. ar mani ir noticis līdzīgi- izplosījusies riņķī apkārt un atkal atgriezusies pie sākumpunkta- tā ko esmu vēlējusies vienmēr.

    AtbildētDzēst
  2. Es ar TICU:)!!!!!
    Santa, ticība vienmēr ir, bet reizēm lolojumus sevī gadās nēsāt tik ilgi, kamēr tas briest un ir gatavs "dzimšanai":) Un man liekas, ka viss ir likumsakarīgi;)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti labi pateikts! Vienmēr klausīties savā sirdsbalsī :)

    AtbildētDzēst