piektdiena, 2011. gada 3. jūnijs

Meet & Greet Nr.1.

Ar šo ziņu esmu uzsākusi jaunu rakstu sēriju, kas sauksies Meet & Greet, un tajā plānoju jūs iepazīstināt ar man saistošu un iedvesmojošu blogu autoriem. Blogi, par kuriem rakstīšu būs dažādi, citi ļoti populāri, daži mazāk zināmi, bet vienojošais elements būs bērni kā arī katra autora personība.

Meet & Greet ir termins ko lieto aprakstot situāciju, kad cilvēki ar ielūgumiem, jeb plašāks ļaužu loks uz brīdi  aicināti tikties ar goda viesi neformālā gaisotnē. Tādēļ iepazīstieties ar pirmo Kids Gazette īpašo personu, bloga Kickcan & Conkers veidotāju Deboru.

*With this post I have started new series of articles, called Meet & Greet, where I plan to introduce you with blogs I enjoy and get inspiration from. Blogs I'll be writing about are different, some very popular, some less known, but there is one binding element - children and personality of the exact author.

Meet & Greet is an event where invited guests or even the general public can spend a few moments with an honored guest in an informal atmosphere. So let me introduce the first special guest in Kids Gazette, creator of blog Kickcan & Conkers - Deborah.


Debora - pa labi. / *Deborah - on the right.


1. Kā Tu sāki rakstīt savu blogu?
Es sāku rakstīt Kickcan & Conkers teju divus gadus atpakaļ. Es velējos nostiprināt savas pozīcijas internetā pirms atvērt mazu online bērnu veikaliņu, kas tirgos modernus un vintage atradumus. Man nebija ne jausmas, ka K&C kļūs tik iecienīts, bet sākotnēji vēlējos dalīties ar lietām, kas man šķiet skaistas un retas. Starpcitu, mans veikaliņš ir gandrīz gatavs.


*1. How did you start your blog?
I started writing Kickcan & Conkers almost two years ago. I wanted to gain a strong web presence before opening a small online kids' shop, selling modern and vintage finds. I had no idea that K&C would be so successful, but really wanted to share my love for beautiful, unusual things (my shop is almost ready...).


2. Par ko ir Tavs blogs?
Vai... par visu! Es dievinu vintage lietas - apģērbus, aksesuārus, mājas dizaina lietas, rotaļlietas... kā arī vienmēr meklēju kaut ko jaunu mūsu mājai. Man ļoti patīk meklēt neparasto, īpašus produktus no visas pasaules, pēdējā laikā mani iedvesmo Austrumeiropa un Baltijas valstis. Mana kaislība ir māksla, kā arī ticu tam, ka lietas vajag pārstrādāt. Kickan & Conkers attīstījies kā bērnu dizaina blogs, taču piesaista arī dizainerus, ilustātorus, amatniekus, māksliniekus... saraksts ir garš.

*2. What is it about?
Oh anything and everything! I love vintage things - clothes, accessories, home decor, toys... and am always on the lookout for ideas for our home. I like finding unusual products from all over the world, and am very inspired by Eastern Europe and The Baltic countries at the moment.  I am passionate about the arts and really believe in the necessity to recycle. Kickcan & Conkers has evolved into a kids' design blog over time but also attracts, designers, illustrators, crafters, artists,...the list is long.

Bērnībā. / *Childhood.


3. No kurienes Tu smelies iedvesmu?
Dzīves! Iedvesmojos no saviem 3 bērniem, mūsu mājas Francijas dienvidos, interneta, žurnāliem, ceļojumiem un daudz kā cita.

*3. Where do you get inspiration from?
Life! My three children, our home in the country in the South of France, the internet, magazines, traveling. Lots of things inspire me.


4. Iesaki trīs vietas ģimenes vasaras ceļojumam...
Man jāsaka, ka tie ir Francijas dienvidi, jo te patiešām ir skaisti, kā arī valda dažādība. Es te dzīvoju 24 gadus, taču joprojām atklāju jaunas vietas.

Neprātīgi vēlos kopā ar bērniem atgriezties Barselonā, jo tā ir ģimenēm draudzīga pilsēta, kurā nekad nav garlaicīgi.

Tāpat vēlētos atgriezties arī Zviedrijā. Kad biju jaunāka īsu brīdi pavadīju Stokholmā un Zviedrijas laukos. Man ļoti patīk galvaspilsēta, arhipelāgs un lauki.

*4. Three places you would advise for a family summer trip...
Well, I'm going to have to say the South of France, because it really is so beautiful and varied.  I've lived here for 24 years and keep finding new places to explore all the time.

I'm desperate to go back to Barcelona with my three children, it's a wonderful family-friendly city where you never get bored.

I'd also love to return to Sweden. I spent quite a bit of time in Stockholm and the Swedish countryside when I was younger. I love the capital city, the archipelago and the countryside. 


5. Nosauc savus iecienītākos bērnu apģērbu zīmolus!
Vestiaire de Jeanne, Marie Rose et Alice, WovenPlay,  La Princesse au Petit Pois... Man patīk tik daudzi.


*5. Name some of your favorite children fashion brands!
Vestiaire de Jeanne, Marie Rose et Alice, WovenPlay,  La Princesse au Petit Pois... I like so many.

Deboras meitiņa Savanna. / *Deborah's daughter Savannah.


6. MUST HAVE bērna un Tavā garderobē?!
Manai meitai Savannai, tie ir legingi - mēs dzīvojam laukos, un bērni daudz laika pavada dārzā, kāpelējot pa kokiem... stilīgi, jautri + praktiski.

Tas varbūt nav ļoti šarmanti, taču man tās ir espadrilles. Var teikt, ka vasarās tajās dzīvoju, tādēļ man ir vairāki pāri šādu kurpju.

*6. A MUST HAVE item in kids and your wardrobe?!
Leggings for my daughter Savannah - we live in the country, my kids spend a lot of time in the garden climbing trees... stylish, fun + practical.

It's not very glamorous but I'm going to say espadrilles for me, I live in them in Summer and have lots of different pairs.



7. Lieta no Tavas bērnības, kuru vēlētos redzēt arī šodien?
Savu leļļu teātri, kuru man pagatavoja tētis! Iespējāms tādēļ mīlu teātri un Universitātē studēju aktieros.

*7. A thing from your childhood you would like to have also today?
My puppet theatre that my dad made ! I'm sure that's why I love the theatre so much and went on to study Drama at university.


8. Tavs internetā atrodamo 5 lietu vēlmju saraksts! / *Make a wish list of 5 things found round the net!

- Putna maskas. / *Bird masks by Atelier Reinette.
- Mīkstās rotaļlietas. / *Soft toys made by Lieschen Mueller.
- Mapa koka rotaļlietas. / *Wooden toys by Mapa.
- Mīkstas Desaccord skulptūras. Man ļoti patīk šī lapsa. / *Soft sculptures by Désaccord. I love this fox.
- Veco laiku mēbeles. / *Vintage furniture from Atelier Charivari.

Bet man - jebko no Pip-Squeak Chapeau. Patīk viņu gaumīgās lietas. And, for me - anything by Pip-Squeak Chapeau, I love their aesthetic.

2 komentāri:

  1. Nu re, atkal jauna iepazīta persona, paldies:)
    Tagad būs daudz ko pētīt:)

    AtbildētDzēst