pirmdiena, 2011. gada 6. jūnijs

Iznācis jūnija Mans Mazais. / *June Mans Mazais is out.



Žurnāls Mans Mazais jūnijā pārsteidz ar daudzām mammām blogotājām, kā arī noderīgiem un jaukiem rakstiem. MM šoreiz raksta par man aktuālu tēmu - vasaras mūzikas festivāliem un iespējām tos apmeklēt kopā ar bērniem. Redaktore Tīna dod padomus, kā iemūžināt grūtnieces vēderiņu, kas manuprāt ir svarīgi, jo pēc gadiem veido jauku sadaļu atmiņu albumā. Lai laba lasīšana!

*In June magazine MansMazais surprises with many moms bloggers, as well as useful and good articles. This time MM also writes about actual topic - summer music festivals, and the possibilities how to enjoy them together with kids. Editor Tina advices to take snap shots and capture moments with pregnancy belly, which is quite important after some time. Have a good reading!

Es dalos ar savu pieredzi blogošanā. / *I'm sharing my blogging experience.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru