sestdiena, 2011. gada 7. maijs

Steiga. / *Rush.

Kā man patīk šī bilde! / *How I love this picture!

Ja man jāraksturo šī nedēļa,nepieciešami vien daži vārdi - darbs, bezmiegs, diegs un adata. Ar mammu vakar runājām, ka mēs labprāt dodam priekšroku ātram dzīves ritmam ar nelielām brīvdienu pauzēm. Spēju mobilizēties un ātri rīkoties izrādās esmu mantojusi no mammas. Tas man patiešām noderējis nedēļas garumā. Bet par visu pēc kārtas... Pirmdien iepazinos ar cilvēku, kuru jau sen biju ievērojusi un nodomājusi, ka viņš ir īpašs - komponists Pēteris Vasks. Sirsnīgs! Otrdien fotogrāfēju žurnālam Veselība, kur no nākamā mēneša mana sleja izskatīsies nedaudz savādāka. Trešdien sazvanījos ar viena jauna žurnāla redaktori, kura uzaicināja mani uzrakstīt kaut ko par mūziku, bērniem, protams. Ceturtdien bija šūšanas diena - 9 stundas kopumā. Tas ir mans rekords. Rezultātu varēsiet apskatīt rīt ielu modes sadaļā.  Vakar - māmiņdiena dārziņā. Šodien - jāsteidz uz Kalnciema ielu, kur plkst. 11.00 norisināsies Dieguburtu vingrošana kopā ar Inesi Zanderi. Lai skaista nedēļas nogale!

*If I have to characterize this week, I need just a few words - work, sleeplessness, thread and needle. Yesterday I talked to my mom, that we prefer a fast lifestyle, with some holiday breaks. The ability to mobilize and be quick I have inherited from my mother. It has really helped me this week. But now as follows... On Monday I met a person I had noticed for a while and thought, that he must be special - composer Peteris Vasks. Warm-hearted! On Tuesday I had a photoshoot for magazine Veseliba, where my column will look a little different from June. On Wednesday I received a phone call from the editor from one new magazine, who asked me to write something about music, children of course. Thursday was a sewing day - 9 hours in whole. It is a record for me. The result you will see tomorrow in street style post. Yesterday - Mother's day in kindergarten. Today - have to hurry to Kalnciema street, where 11 o'clock there is a meeting with writer Inese Zandere. Have a nice weekend!


Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- vērā ņemams bloga nosaukums. / *considerable blog name.

- ja aiz loga nav ūdenskritums. / *if there is no waterfall outside the window.

- es zinu, ka visiem ziema jau apnikusi, bet tomēr...kas par filmas sākumu. / *I know, everybody is tired of winter, but still...what a beginning of a movie.

- grāmata ar lielo G. / *book with a big B.

- uzzīmē savu sapņu māju. / *draw your dream home.

- paštaisīts kvartāls. / *self-made block.

2 komentāri:

  1. laimīgā, ka iepazinies ar Vasku.... es arī gribētu iepazīties ar cienījamo komponistu. balti apskaužu.

    AtbildētDzēst
  2. Hell of a week! Nu labā nozīmē protams! Lai raits solis ikdienu skrienot, pilsētas meitene!

    AtbildētDzēst