sestdiena, 2011. gada 28. maijs

Nedēļa #22. / *Week #22.

Šonedēļ tika iekārtota mana mazā darbnīca. / *This week I created my little workshop.

Zāle nopļauta, vīnoga iestādīta, Aldermaņa dārzniecībā pabūts, un balkona bezpersoniskās margas šorīt krāšņi zied. Nedēļa pavadīta nodarbojoties ar dārzniecību un citiem darbiņiem. Beidzot varu atvilkt elpu, jo raksts jaunajam žurnālam par un ap mūziku nodots maketēšanai, bet no jūlija jaunums būs arī žurnālā Mans Mazais, kura dēļ šonedēļ devos ciemos pie Latvijas Modes Fonda pārstāves Ditas Danosas. Labs ir draugi, tagad jādodas sestdienas patīkamajos darbiņos (fotosesija Mākslinieku savienības ēkā, juhuuu), tad brokastīs uz iecienīto Illy un pēcāk gatavošos meiteņu vakaram, jo ciemos nāks 12 gadīgā māsa Dārta.

*The grass has been cut, grape planted, Aldermana garden shop visited and impersonal balcony railings are in full blossom this morning. The week spent dealing with gardening and other stuff. Finally can breath slower, as the article for a music magazine has been sent to the editor, but from July a novelty can be expected in magazine Mans Mazais, which was the reason why I visited  representative of Latvia Fashion Fund - Dita Danosa this week. OK friends, now I have to go and do some pleasant Saturday work (photo shoot in the house of (transl. Artists' Union, yeiii), then breakfast in favorite Illy and after have to get prepared for girls' evening, as my 12 years old sister Darta is coming to stay at my place.


Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- Mani ļoti uzrunāja franču stila ikonas Ines de la Fressange teiktais par jaunības kultu un stilu kopumā. Ir gan humors, gan ass prāts. Viņa izdevusi grāmatu Parisian Chic. Vērtīgi tām , kas gribētu izskatīties kā īstenas parīzietes. / *I was really inspired by the quotes of French style icon Ines de la Fressange and her thoughts on "staying young" cult. She has a good humor and witty mind. Published a book Parisian Chic. Good for those, who want to look like real Parisians.

- burbulināde. / *bubblemonade.

- omas uzlabošanai. / *for a better mood.

- dārzkopība var būt arī stilīga. / *gardening can be stylish.

- mana mīļākā a) recepšu lapa; b) kulinārijas blogs; c) ATRADUMS! / *my favorite a) recipe page; b) culinary blog; c) FIND!

2 komentāri:

  1. Sveika, apsveicu ar savu darba vidi:)Izskatās šujam uz viena tipa šujmašīnas (es gan ļoti nākotnē ceru tik pie labāka "darba zirga")!!!
    Kristas receptes mani uzrunā arī, vai tik viņa nepiedalījās "Labu apetīti" tapšanā, jo tas arī vienu laiku bija mans žurnāls favorīts!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies Ivetiņ! Par šujmašīnu Tev taisnība, man ir līdzīgs plāns... :)

    AtbildētDzēst