otrdiena, 2011. gada 17. maijs

Konkurss. Laimē jauno MUST HAVE bloggers krekliņu. / *Giveaway. Win the new MUST HAVE bloggers tee.



Sen Kids Gazette nav bijis neviens konkurss, bet kā jau zināms labs nāk ar gaidīšanu. Šoreiz saviem lasītājiem piedāvāju kļūt par anthon.b jaunās kolekcijas bloggers krekliņa īpašnieku. Konkurss noslēgsies piektdien, 20. maijā.

Kas jādara? Zem šīs ziņas komentāru sadaļā jāieraksta savs vārds un kam domāts krekliņš (sev vai mazai fashionistai), bet 1) ŠEIT jāuzspiež LIKE vai ŠEIT jāuzspiež FOLLOW.Vienkārši!

Uzvarētājs tiks paziņots sestdien. Piedalies pat tad ja dzīvo ārpus Latvijas.


*Kids Gazette hasn't had a giveaway for a while, but as we know good things come in the right time. This time I offer to become the owner of tee from the new anthon.b collection bloggers. The giveaway will end on Friday, 20th May.

What you have to do? Under this post, in the comment area, write your name and who is going to wear the tee (you or little fashionista), but HERE click LIKE or HERE click FOLLOW. Simple!

The winner will be announced on Saturday. Don't hesitate to participate even if you live far from Latvia!

Kļūsti par šī krekliņa īpašnieci. Izmēri 2 -12 gadi. / *Become owner of this tee. Sizes 2-12 years.

Vai šī sieviešu krekliņa valkātāju. Izmēri S, M, L, XL. / * Or wear this woman tee. Sizes S, M, L, XL.

145 komentāri:

  1. Māra ļoti iepriecinātu savu 10gadīgo krustmeitu ar tik lielisku tērpu papildinājumu (:

    AtbildētDzēst
  2. Well, My 8 year old daughter Savannah Lili would love to win this, fingers crossed...

    AtbildētDzēst
  3. Gribu, gribu, gribu šādu T sev! :)
    Aija

    AtbildētDzēst
  4. ak, debešķīga iespēja, kaut nu...! 5gadīga jaunkundze būtu laimīga :)
    Inese.

    AtbildētDzēst
  5. mana 4-gadniece Justīne par šo dāmīti uz krekliņa teica, ka tā nu gan ir viena super stilīga čiksīte! :) Viņai ar tāda kārotos! :)

    AtbildētDzēst
  6. Man pasai loooti gribetos sadu kreklinu, bet mana 10-gadiga masica butu laimigaka :))
    Kristine

    AtbildētDzēst
  7. Es ar sev gribu tādu krekliņu. :)

    Anda

    AtbildētDzēst
  8. es piesakos pie 7 gadīga izmēra (lai arī sev ļoti gribētos bet nav XS:D)- savai meitiņai Paulai:)

    AtbildētDzēst
  9. ĻOTI gribētu šo lielisko krekliņu savai mazajai fashionistai...savai Lotei!!!

    AtbildētDzēst
  10. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  11. Es ļoti vēlētos šādu krekliņu sev! :)
    Ieva

    AtbildētDzēst
  12. :) Lielisks konkurss... lieliska dāvana :)

    Nenoliegšu... es priecātos par šadu krekliņu, esmu vairāk kā pārliecināta, ka mana mazā fashionista būtu sajūsmā :)
    taču mums apkārt ir tik daudz mazu mīļu sirsniņu, kurām daudzi mūsu prieki nav bijuši baudāmi... tāpēc es šo krekliņu veltītu kādai meitenītei, padarot viņas vasaru smaidīgāku :)

    Veiksmītes mums visām un mīļš sveiciens Santai :)
    ~ ritva ~

    AtbildētDzēst
  13. Inga
    Mana meitiņa Daniela Odrija būtu sajūsmā par šo skaisto krekliņu un lektu no prieka pa gaisu!!!

    AtbildētDzēst
  14. ..lielisks Giveaway , mana 4gadigaa meitinja buutu sajuusma :)

    AtbildētDzēst
  15. Ljoti interesanti, manai 4gadniecei patiktu :)

    AtbildētDzēst
  16. vēlos šo foršo krekliņu sev!
    IngaJ

    AtbildētDzēst
  17. Mazajai trīsgadīgajai meitiņai Odrijai Emmai, ietērptai jaunajā krekliņā, mājās gatavotais saldējums garšotu vēl labāk.

    AtbildētDzēst
  18. Labprāt pati staigāšu ar Kleinu uz vēdera :)

    AtbildētDzēst
  19. Vēlētos šo superīgo krekliņu sev.:)
    Liene.

    AtbildētDzēst
  20. norra_s arī labprāt vēlētos krekliņu sev! :)

    AtbildētDzēst
  21. Ai, cik foršs konkurss... Mana mazā princese vēl gan ir pārāk maza, tāpēc es piesakos uz M izmēru ;)
    Anda

    AtbildētDzēst
  22. Sveiki! Krekliņš domāts manai Māsas meitai Milānai! Viņai ir 2,5 gadi!

    AtbildētDzēst
  23. Esmu liels bērns, kurš ietilpinās S izmēra :D

    AtbildētDzēst
  24. ou jē, manai mazajai divarpusgadījaiaji, bet nenormāli foršajai krustmeitai Amēlijai nu ļooooti piestāvētu viens tāds :)

    AtbildētDzēst
  25. Mazā fašionista Līva Sofija, kurai ir 5gadi ļoti labprāt uzpucētos!

    AtbildētDzēst
  26. Mana meitiņa Roze (7gadi)noteikti priecātos par krekliņu!
    Ieva

    AtbildētDzēst
  27. Feini krekliņi!
    Labprāt vēlētos sev šādu kičīgu krekliņu!
    Ieva

    Jauku dienu! :)

    AtbildētDzēst
  28. Šo krekliņu es vēlētos sev. Dace

    AtbildētDzēst
  29. Gribu sev ar tādu krekliņu :)
    Kaiva

    AtbildētDzēst
  30. Es arī ļoti vēlētos šo krekliņu sev :) Linda

    AtbildētDzēst
  31. Elīza ļoti vēlētos šo krekliņu sev.

    AtbildētDzēst
  32. ZaneZanīte dikt vēlētos šo krekliņu sev S izmēra, lai ar mazo māsīcu varētu staigāt tērpušās vienādos krekliņos (:

    AtbildētDzēst
  33. Aaaaaa, superīgs konkurss - vēlētos iegūt savā īpašumā šādu krekliņu (piesakos uz M izmēru). Apsolos valkāt to godam... =)

    AtbildētDzēst
  34. Sanita piesakās uz S izmēru! :)
    Lai tik pat radoši veicas turpmāk!

    AtbildētDzēst
  35. Sev vai meitai? Sev vai meitai?
    Ehhh, labi, Polinai ir 7 gadi! :)

    AtbildētDzēst
  36. Es labprāt sev gribētu tādu krekliņu (M izmērs), jo krekliņa tēls-dāmīte ir kā spogulis, kurā ieraugu sevi. Tā atspoguļo mani, kura dievina modi, oriģinālus aksesuārus un tērpus un pielūdz labu gaumi un stila izjūtu. :)
    Līga

    AtbildētDzēst
  37. Mazā meitiņa ļoti priecātos par tik smuku krekliņu! Vecums 3 gadi.
    Lāsma

    AtbildētDzēst
  38. es gribu krekliņu uz kura ir visas visforšākās blogeres vienkopus! lūdzu konkursu par tādu!!!!!!!! :)

    AtbildētDzēst
  39. uii es arī gribu sev šādu t-kreklu!
    Kristīne

    AtbildētDzēst
  40. kurš gan negrib! es arī un sev, saprotams!
    anii

    AtbildētDzēst
  41. awwww. tik jauks krekliņš. ļoti gribu sev.
    NŌRA.

    AtbildētDzēst
  42. Zanda vēlas šo krekliņu sev raibākai vasarai

    AtbildētDzēst
  43. Es arī sev gribētu šitik smuku krekliņu.
    Patrīcija 12 gadi :-)

    AtbildētDzēst
  44. Mana 4,5 gadus jaunā krustmeitiņa Samanta par šādu krekliņu būtu stāvā sajūsmā!

    Zane Z.

    AtbildētDzēst
  45. Ketija. Priecātos tad kopā arī ar mazajām Fashionistām ;)

    AtbildētDzēst
  46. Ta kā man ir mazs puika, tad par šo krekliņu priecāšos es pati:)
    Zane B.

    AtbildētDzēst
  47. es ar, es ar , es ar gribu , man S derētu
    Baiba Prindule

    AtbildētDzēst
  48. Heisa, kolosals piedavajums. Biezi man ir tieksme berniem, berniem visu, tad soreiz gribu palutinat sevi. Es, Inese, velos so kreklinu, mans izmers S vai M

    AtbildētDzēst
  49. Krustmeita atteicās no iespējas tikt pie krekliņa, bet citējot lietotaju anii "kurš gan negrib! es arī un sev, saprotams!"- un sev gribās vairāk. Anna (:

    AtbildētDzēst
  50. Sarmīte ar ļoti vēlas šādu S izmēra krekliņu sev ;)

    AtbildētDzēst
  51. es arii gribu sev shito smukumu!:)

    AtbildētDzēst
  52. Lielā meitene Ieva vēlas S izmēra krekliņu :)

    AtbildētDzēst
  53. Jeļena arī grib S krekliņu sev :)

    AtbildētDzēst
  54. Vēlos šo krekliņu savai divgadīgajai princesei. Dace

    AtbildētDzēst
  55. Vēlētos šādu savai mazajai māšelei, 11gadus jaunā Elīza ļoti, ļoti vēlas šādu krekliņu! :)):)):))

    AtbildētDzēst
  56. Paula Aleksandra 2,5 gadus veca izvēlas šo krekliņu sev!

    saziņai-> zuzanna5 at inbox.lv

    AtbildētDzēst
  57. Līva. Šo krekliņu vēlos sev. Ja būtu zēniem, tad, protams, maniem puikām ;)

    AtbildētDzēst
  58. Bonija Klaida - ļoti garšīgs krekliņš. ļoti gribās sev. tā kā man nav neviena maza kņopja, kuru ietērpt šajā krekliņā, tad es, aizvien vēl, gribu to sev.

    AtbildētDzēst
  59. Ar vislielāko sajūsmu uzdāvinātu kreklu savai 2 gadīgajai krustmeitiņai un jau fashionistai- Elzai! ;)
    Baiba

    AtbildētDzēst
  60. Manai mazai būtu vēl daudz pa lielu, bet es gan tādu varētu panēsāt!

    Agnese

    AtbildētDzēst
  61. Esmu Liene un mana meitiņa Lizete iespiedzās, kad parādīju viņai krekliņu uz ekrāna.:) Viņai ļoti patiktos.:)

    AtbildētDzēst
  62. Mans susurs (Patrīcija) grib sev!
    Anita

    AtbildētDzēst
  63. Sev un meitiņai jau šādu krekliņu iegādājos, bet man ir arī māsa, kurai arī tas noteikti ļoti patiktu :)
    Lai veicas anthon.b!

    AtbildētDzēst
  64. Es būtu ļoti priecīga, ja man paveiktos kļūt par šī krekliņa valkātāju, tāpēc, labprāt, pievienošos garajam kārotāju sarakstam. Kitija :)

    AtbildētDzēst
  65. Mana mazā 2gadniece ari gribetu sadu kreklinu! Sandra

    AtbildētDzēst
  66. Es arī gribu sev šādu krekliņu!

    Ilze

    AtbildētDzēst
  67. manai krustmeitai - sešgadīgajai dāmītei Ancei.
    ketija keitija

    AtbildētDzēst
  68. Arī mana mazā dāma- topošā pirmklasniece, šajā krekliņā izskatītos lieliski!

    Ieva :)

    AtbildētDzēst
  69. Mana četrgadīgā dāmīte Gabriēla būtu sajūsmā! Krista

    AtbildētDzēst
  70. Alise, krekliņš domāts man

    AtbildētDzēst
  71. Egija. Krekliņš būtu kā uzliets man. :]

    AtbildētDzēst
  72. Jauks konkurss, galvenais vienkāršs, tāpēc piesakos uz S izmēru :)

    AtbildētDzēst
  73. vēlētos sev šādu :)
    Ieva Luīze

    AtbildētDzēst
  74. Nive tee & big list! :-)
    I'm also trying my luck! Because Isis looks best in everything, she will the one to wear the tee :-)

    AtbildētDzēst
  75. Ivo, Krekliņš domāts manai 1,5gadu vecajai peciņai :))

    AtbildētDzēst
  76. Madara sev uzvilkt šādu supertruper foršu krekliņu :)

    AtbildētDzēst
  77. Mana mazá braala meitina priecátos par Agnesigaas kreklinu!:)

    AtbildētDzēst
  78. Baiba (es) gribētu krekliņu ar Kleinas jaunkundzi.

    AtbildētDzēst
  79. Brīnišķīgs krekliņš. Labprāt tādu iegūtu savā īpašumā. Liene

    AtbildētDzēst
  80. Rafaelai noteikti izskatīsies lieliski tieši šis krekliņš. Ar sveicieniem, Gita

    AtbildētDzēst
  81. Burvīgs krekliņš, brīnišķīgs blogs, jauks konkurss. Krekliņš kā radīts manai 4gadīgajai meitiņai:) Sanda

    AtbildētDzēst
  82. Līga labprāt savā īpašumā iegūtu šādu L izmēra krekliņu (:

    AtbildētDzēst
  83. Gribētu šo jaukumu sev. Zane

    AtbildētDzēst
  84. Ļoti vēlētos papildināt savu drēbju skapi ar šo skaisto&šarmanto krekliņu!

    Kristīne.

    AtbildētDzēst
  85. Vēlos meitām blakus stilīgu mammu, tāpēc šoreiz krekliņu gribu sev. :)))
    Kristīne

    AtbildētDzēst
  86. 7 gadiga Odrija noverteja kreklinu ar augsupaceltu ikshki:)Es pievienojos-Evita.

    AtbildētDzēst
  87. Simona grib foršo krekliņu sev (M). :)

    AtbildētDzēst
  88. Es, labprāt iegādātos šādu krekliņu savai Holandes 'māsiņai' (2gadīga princesīte).
    Alīna

    AtbildētDzēst
  89. Vienu, lūdzu! :) Agitai. S size

    AtbildētDzēst
  90. Par cik meitiņas man pagaidām nav tad labprāt gribētu sev šādu krekliņu.Ieva Lejiņa

    AtbildētDzēst
  91. Es ar gribu gribu savai 3gadīgajai meitiņai Ancei šādu krekliņu. Sandra.

    AtbildētDzēst
  92. Foršā čiksa Linda arī labprāt vēlētos sev šo kičīgo krekliņu! :)

    AtbildētDzēst
  93. Lai cik savtīgi tas neizklausītos, vēlos šo mākslas darbu sev un tikai sev!

    AtbildētDzēst
  94. Ļoti, ļoti vēlētos krekliņu sev!
    Anna.

    AtbildētDzēst
  95. Ļoti gribētu nēsāt krekliņu pati, vēlams S izmēru (Zanda) :)

    AtbildētDzēst
  96. Vēlētos šo foršo krekliņu sev (M izmērs)!
    Inta

    AtbildētDzēst
  97. Māris. Gribu krekliņu savai draudzenei

    AtbildētDzēst
  98. Evitēns arī vēlas šo (S), Karuselī lieliski izskatīsies! :)

    AtbildētDzēst
  99. Ieva ļoti priecāsies, ja šis krekliņš tiks 3 gadus vecajai meitiņai Agatei kā dāvana viņas tuvojošās dzimšanas dienas sakarā:). Paldies!

    AtbildētDzēst
  100. Inga: es priecātos par šādu krekliņu sev. Ļoti priecātos :)

    AtbildētDzēst
  101. Foršs krekliņš priekš manis.
    Agnese

    AtbildētDzēst
  102. Šādu krekliņu (M) Terēze vēlētos sev, jo nēsāt stilizētu Agnesigu būtu prieks :)

    AtbildētDzēst
  103. Zane labprāt iegūtu sev šādu superforšu krekliņu :)

    AtbildētDzēst
  104. Katrīna vēlas sev māksliniecisko krekliņu ;]

    AtbildētDzēst
  105. Es gribētu šo krekliņu sev) ļoti, ļoti))

    AtbildētDzēst
  106. mmm šāds krekliņš man būtu vienreizēja dāvana drīz gaidāmajā dzimšanas dienā :) Indra

    AtbildētDzēst
  107. Lindai laikam derētu S izmērs. Vēl es vēlētos vairāk saules, lai to varētu arī uzvilkt!

    AtbildētDzēst
  108. Līga jau nu noteikti sevi ietērptu šajā brīnumkrekliņā : )

    AtbildētDzēst
  109. Es vēlētos šādu krekliņu savai māsai(10 gadi)! ;)

    AtbildētDzēst
  110. Es arī, es arī gribu!
    Ieva :)

    AtbildētDzēst
  111. Pam, param..
    Līva ļoti gribētu sevi ietērpties krekliņā!:)

    AtbildētDzēst
  112. Alīna
    mazo draudzeņu nav, tāka sev sev .

    AtbildētDzēst
  113. lieti noderētu šis krekliņš ^__^
    Agija

    AtbildētDzēst
  114. Man lūdzu vienu lielo!
    -
    Iev

    AtbildētDzēst
  115. Gribetu kaut ko tik skaistu uzdavinat sev "M" deres :)
    Alexa Palexa

    AtbildētDzēst
  116. Labprāt iepriecinātu pati sevi šoreiz :)

    AtbildētDzēst
  117. Vēlētos iegūt L izmēra krekliņu sev.
    Anna :)

    AtbildētDzēst
  118. Vēlos krekliņu savai 9 gadīgajai krustmeitai :)

    AtbildētDzēst
  119. sev gribētu tādu, jā
    Elīna

    AtbildētDzēst
  120. Noteikti gribu sev mugurā redzēt Agnesi Kleinu!
    Dace

    AtbildētDzēst
  121. Super forši krekliņi! Ļoti laprāt gribu iziet ielās ar tādu!!! Vineta

    AtbildētDzēst
  122. Labākā dāvana vienai mazai mīļai zobu feja, kas varētu lauzt sirdis ar šo :)
    Laumaa

    AtbildētDzēst
  123. Kristīne

    Oliņ, boliņ
    Džimpiņ,rimpiņ
    Kurai gan šis krekliņš tiks
    Varbūt mammai, varbūt meitai,
    Varbūt manai meitai Paulai?
    1...2...3...kurai 12 būs drīz...

    AtbildētDzēst
  124. man, lūdzu, M! ;)

    AtbildētDzēst
  125. Mana māsīcaa Marta (2gadi)noteikti priecātos paršo stilīgo krekliņu!
    Anete

    AtbildētDzēst
  126. Sev vēlētos mīļāko blogeri uz vēdera. :))

    AtbildētDzēst
  127. Gribu sev :) Ja oliņ-boliņ mistiskā kārtā trāpa uz mani, tad noderētu M izmērs :)

    AtbildētDzēst
  128. es ar labprāt vēlētos šādu (m izmēra ) krekliņu sev...

    AtbildētDzēst
  129. Sev vēlētos S izmēra krekliņu :)
    kellyfamily@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  130. Krekliņu dāvātu krustmeitai Hannai (3g)!
    Inga Kalniņa

    AtbildētDzēst
  131. eee! nenoguris arī es gribu. es gribu šo burvelīgo krekliņu savai krustameitai Patrīcijai, kurai jau drīzumā paliek 3 gadi! liela dāma! :)

    AtbildētDzēst
  132. Gribētu šādu krekliņu sev! (M izmērs) Inta (himena@inbox.lv)

    AtbildētDzēst
  133. Manai draudzenei tāds ļoti patiktu - Ainis
    karamellis@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  134. arī ļoti gribētu šādu krekliņu;)

    AtbildētDzēst