sestdiena, 2011. gada 9. aprīlis

Vēstule no Parīzes. / *A letter from Paris.



Bonjour...
Mani mīļie draugi, es jau 3 dienas esmu Parīzē. Te ir burvīgi. Ieliņas, kafejnīcas, izstādes, mazie salonveikaliņi, vintage, gardie makaroni, cilvēki. Apbur pilnīgi viss. Man ir 3 pastkartes, kuras gribētu nosūtīt 3 saviem mīļajiem lasītājiem, tādēļ sūtiet savu vārdu un adresi uz e-pastu: kidsgazette@gmail.com un esiet viens no trim, kas saņems īpašo sveicienu. Gaidīšu līdz plkst. 18.00.

Jūsu Santa. xxx


Bonjour...
*My dear friends! I'm already 3 days in Paris. It is wonderful here. Streets, cafes, exhibitions, little boutiques, vintage, tasty macarons, people. Enchanted by everything. I have 3 postcards, which I would like to send to my dear readers, so send your name and address to mail: kidsgazette@gmsil.com and be one of three, who receives my greeting. I'll wait till 18.00 o'clock (6 PM).

Your Santa. xxx

4 komentāri:

  1. Tik lieliska ideja! brīnišķīgi

    AtbildētDzēst
  2. eh, cik žēl, ka nokavēju:)
    Bet man liels prieks, par jauko pasākumu:) Un daudz pozitīvu iespaidu Tev!

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par pastkarti! Vakar saņēmu.. Tā ir ļoti, ļoti jauka! :)

    AtbildētDzēst