trešdiena, 2011. gada 30. marts

Ola & Olek pavasaris/vasara '11. Ola & Olek spring/summer '11.



Modei ir jābūt daudzveidīgai, jo cik cilvēku  - tik viedokļu. Blogošana manai gaumei noteikti nākusi par labu, jo kruzuļu vietā esmu sākusi novērtēt kvalitatīvus audumus un tīras līnijas. Ola & Olek ir mans pagājušā mēneša atradums, kas atbilst iepriekš minētajām vērtībām. Modes zīmola autore šobrīd no Londonas pārcēlusies uz Austrāliju un mēģina iekarot šī kontinenta iedzīvotāju sirdis. Eiropā Elīzai Lopatovskai tas jau izdevies un viņas modeļi publicēti gan franču prestižajā Milk magazine, angļu Junior un daudzos citos.

*Fashion has to be varied, because people are different and different are their point of views. Blogging has definitely improved my taste, because frills I have now changed to quality fabrics and clean lines. Ola & Olek is my find of the month, which stands for above mentioned values. Author of the brand has moved from London to Australia, and seems to conquer the hearts of people from this continent. Eliza Lopatowska has already done this with Europeans as her models have been published in prestigious French Milk magazine, British Junior and many more.


1 komentārs:

  1. mmm:) Šitos es nezināju, būs ko man papētīt:) Paldies! Bet jau tagad redzu, ka man PATĪK!

    AtbildētDzēst