svētdiena, 2011. gada 6. februāris

Laiks. / *Time.



Šodien apmeklējot baleta mūzikas koncertu, kurā skanēja Pētera Čaikovska Gadalaiki aizdomājos par laika jēdzienu un tā nozīmi ikdienā. Sapratu, ka veidojot blogu, un ieviešot sestdienas/svētdienas sleju, kur rakstu pagājušajā nedēļā pieredzēto, esmu iemācījusies izcelt it kā nesvarīgas lietas un padarīt tās īpašas. Nav runa par sīkumiem, bet gan par iespēju novērtēt laiku un dzīvot tagadnē.

Nedēļa iesākās visai parasti, bet tad... Trešdien iepazinos ar dizaineri Katju Šehurinu, kas mani ar vienu teikumu pārliecināja cik būtisks ir roku darbs. Otrkārt, paldies! Katrīnai, kas dāvājusi iespēju martā apmeklēt Vestarda Šimkus koncertu. Otrs lielais paldies! meitenei Agnesei par patiesumu un labām domām. Treškārt no sirds esmu pateicīga savai māsīcai Edītei, kas spēj mani 5 minutēs uzzīmēt labāk nekā es to varētu vēlēties.

Savukārt par nākamo nedēļu man šis tas ir skaidrs. Pirmdien norisināsies Latvijas Stila un Modes balvas ceremonija, kuras laikā lepošo ar QooQoo (nav noslēpums, ka manā skapī stāv puse no viņas kolekcijas... labi, mazliet pārspīlēju, bet 5 legingi, 1 svārki un 1 veste ir gan), Daci Sāmīti (viņa ir labākā Latvijā bērnu apģērbu dizainēšanas jomā), Bonēru (cik labi es jūtos šajā vietā, pēc 10iem vakarā, kad esmu palikusi pēdējā kliente), Riiju (koncepta veikals, kas noteikti ir nr1. manā sarakstā), Instrumentiem (iecienītākā grupa 2010. gadā) un, protams, Katju Šehurinu (kuras radītā kleita drīz nonāks manā skapī). Visi šie cilvēki ir pelnījuši Stila un Modes balvu un no savas puses es viņiem to piešķiru!

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- mežģīnes. / *lace.

- interjers, kas spēj fascinēt. Via Vēsma Kontere. / *interior that fascinates. Via Vesma Kontere.

- rīt 15.30. / *tomorrow 3.30 pm.

- cilvēcīgi. / *human.


Fotomateriāls: s. vai me, myself and i.

4 komentāri:

  1. Santa, Tu esi malacis! Ļoti patīk Tavs blogs!

    AtbildētDzēst
  2. mežģīņu links diemžēl nav atrodams, kautkas nestrādā :(

    AtbildētDzēst
  3. Šo to pielaboju. Cerams, ka tagad strādās un varēs apskatīt daiļās mežģīnes.

    AtbildētDzēst