svētdiena, 2011. gada 27. februāris

Drēbju skapis. / *Closet.



Ieskatīties svešā drēbju skapī ir tikpat interesanti kā ielūkoties sievietes rokassomiņā. Pat tad, kad runa ir par bērnu drēbju skapi. Apskatot interneta piedāvājumu šajā sakarā, atradu tikai dažus skapjus, kas mani uzrunāja. Protams, lielākā daļa ir rūpīgi sakārtoti pirms fotogrāfēšanas. Mani favorīti gan ir nestandarta risinājumi ar nelielu nekārtības devu, taču arī pedantiski sakārtotajiem skapjiem nav ne vainas. Lai iedvesma gludināt un kārtot! (Vismaz man tā ir ļoti nepieciešama šodien.)

*To sneak in somebody's closet can be as exciting as a small insight in woman's handbag. Even then if we are speaking about kids closets. Looking around in the internet, I found very few closets I liked. Of course, most of them are carefully arranged before photo shoot. My favourite ones are those non-standard solutions with a small dose of disorder, though the ones meticulously arranged are fine too. Have a good inspiration for ironing and sorting! (At least that is what I really need today.)








Mans favorīts. / *My favourite.









Meitas Maijas drēbju skapis. / *Daughter Maija's closet.


Pie Selbija atradu to kas man pietrūkst savā skapī - tik lielu krāsainību. / *At Selby I found something I miss in my own closet - so many colours.

6 komentāri:

  1. Maija slēpjas tilla bruncīšos. )
    Selby foršs, bet šim variantam tie putekļi, putekļi...

    AtbildētDzēst
  2. Man gan aizdomas, ka drēbju skapji ir ne tikai sakārtoti, bet patukšoti, lai ieraudzītu skapi, ne tikai drēbes vien:)))) Man brīžiem liekas, ka bērnu drēbes ir VISUR!!!!

    AtbildētDzēst
  3. tavs favoriits ir arii mans favoriits...laikam atceroties bernibu kad dziivojaamies pa skapja augshu...beerniem tachu tik ljoti patiik visaadas ieskrietuve, pasleptuves, uzkaptuves ;) tomeer peec visaadaam skapja mahinaacijaam esmu sapratusi, ka mums ar lewis visideaalaakais variants ir skapiishi ar vairakaam atvilktneem....

    AtbildētDzēst
  4. Hello I am so thrilled I found your blog, I really found you by accident,
    while I was searching on Yahoo for something else, Nonetheless I am here now and would just like
    to say thanks a lot for a tremendous post and
    a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the excellent work.

    Also visit my webpage click here

    AtbildētDzēst
  5. Wow, wonderful weblog structure! How long have you ever been running a blog for?

    you made blogging glance easy. The entire look of your web
    site is fantastic, let alone the content!

    Here is my web blog electronic cigarette comparison

    AtbildētDzēst