sestdiena, 2011. gada 22. janvāris

Grāmatas. / *Books.



Nedēļu pavadot 4 sienās cilvēks var patiešām labi sadraudzēties ar savām mājas lietām. Es šonedēļ sadraudzējos ar grāmatām. Pateicoties Agnesei izlasīju Starp mums meitenēm runājot, tad pa pastu saņēmu ilgi gaidīto Potente di Fuoco un šodien tētis uzdāvināja 1849. gadā izdotu Bībeli. Teicās lai turot to goda vietā! Godīgi sakot, grāmatām manā dzīvē ir īpaša vieta. Es tās ļoti cienu un dažas pat mīlu. Kad iekārtojām māju, dzīvesdraugam teicu, ka man vissvarīgākais ir, lai būtu skaists grāmatu plaukts. Tāds man tagad ir, un pāris gadu laikā jau piepildīts līdz maliņai.

Pēdējās 3 izlasītās grāmatas: Starp mums meitenēm runājot, Koko Šanele, Būda.
Pēdējās 3 grāmatas, kas man uzdāvinātas: Zīmes un Simboli, Pagājušo gadu Latvija, Pī dzīve.
3 grāmatas, kas gaida savu rindu: Sofijas pasaule, Mana dzīve pret tavējo, Edmons un Žils de Gonkūri Izlase.

Šīs nedēļas iespaidi un iedvesmas avoti / *This week's inspirations:

- grāmatu plaukti. / *book shelves.

- Lolita clutch. / *Lolita clutch.

- bagātie ne tikai raud, bet arī lasa. Madonna. / *the rich ones not only cry, but reed books too. Madonna.

2 komentāri:

  1. tas grāmatu plaukts bildē ir apburošs. Ja man mājās būtu tāda telpa ar tik daudz grāmatām, šķiet neietu ārā no mājas :)

    AtbildētDzēst
  2. Kad man būs liela māja, tad būs istaba/kabinets, kur grāmatu plaukti būs uz katras sienas!

    AtbildētDzēst