svētdiena, 2010. gada 5. decembris

Home made with love. Dana Podkalne.

Ar Danu reiz iepazinos kādās mājas viesībās. Viņas meitiņai mugrā bija melni tilla svārciņi.  Jau gadu Danai ir savs bērnu apģērbu zīmols Something Cozy. Viņa ir gan idejas autore, gan dizainere.

Ko Tev nozīmē Ziemassvētki?
Ziemassvētki ir nemainīgs emocionāls kāpinājums gada nogalē. Neatkarīgi no jebkādiem apstākļiem pirms Ziemassvētkiem uznāk tāds neliels lampu drudzis, gribās visu paspēt visu nokārtot, gribās lai viss ir perfekti. Nesaprotu kā šie svētki var asociēties ar kaut ko klusu un mierīgu. Man tas vienmēr ir emociju un krāsu juceklis. Dažas naktis pirms svētkiem es pazūdu rūķu darbnīcā un taisu visādus brīnumus. Katru gadu tas ir kaut kas cits,bet cenšos vienmēr kaut ko izgatavot pati. Ļoti reti dāvinu pirktas dāvanas.
Ziemassvētku vakars paiet ar manu lielo skaļo radu saimi. Tā ir bijis kopš bērnības cik sevi atceros, un turpinās vēl tagad.
Mīļākā Ziemassvētku filma?!
Bad Santa ar  Billy Thornton. Vismaz tā ir filma kuru vienmēr atceros domājot par Ziemassvētku tēmu kino sakarā.
Dziesma, kas nāk prātā iedomājoties par Ziemassvētkiem?!
No bērnības nāk prātā Ak tu priecīgā, jo es gāju svētdienas skolā un ar šo dziesmu bija jāuztājās Ziemassvētku lugā. Bet ja man jāsaka ar kuru dzesmu man asociējas Ziemassvētki šobrīd, tad tā ir  dziesma Angel no Sarah McLachlan, tā gan nav Ziemassvētku dziesma, bet ļoti rada tādu sajūtu.
Svētku ēdiens. Ko liksi galdā vai, kas ir Tavs iecienītākais Ziemassvētku ēdiens?
Man liekās ēdiena vienmēr šajos svētkos ir par daudz...
Bet, protams, tās ir ļoti krāsainas un radošas piparkūkas, kuras taisam visa ģimene, un katrs izpaužas kā vēlās. Un kaut kas tāds vienkāršs un nepārspīlēts. Cepetis ar krāsnī ceptiem kartupeļiem, piemēram.
Ko Tu gribētu saņemt no Salatēta?
Es laikam esmu liela meitene, un priecājos par to ka varu iepriecināt citus.  Ja Salatētis man kaut ko atnesīs būšu priecīga,bet neko īpašu  no viņa negaidu.
Iesaki Ziemassvētku dāvanu - VIŅAI, VIŅAM un BĒRNIEM?!
Cilvēki ir tik dažādi. Es negribu ieteikt vispārīgas lietas. Katram ir jājūt savi tuvie cilvēki pašam, un jāsaprot, kas tiem sagādātu vislielāko prieku.
Manuprāt, izgatavot vai pasūtīt dāvanas pašiem ir foršākais kas var būt, bet varbūt kāds nieks ko tu esi atradis krāmu tirgū, vai laba grāmata kādam ir tikpat iepriecinoša.
Mēs pagājušo gadu uztaisijām saviem draugiem ziepes. Tās bija smaržīgas ar zālītēm no mūsu dārza.
Un ļoti svarīgs ir pasniegšanas veids! Jo jebko var pasniegt jebkā, tapēc pie tā ir jāpiedomā.

Skaistākā dāvana, ko esi atradusi zem eglītes?
Kad biju kādus 6 gadus veca, man Salatētis atnesa pirmo šujmašinu. Mazu, smuku, sarkanu . Ar to arī viss sākā. (Dana smaida.)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru